Forehorses

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Victoria Elin och Alva - 8 mars 2012 19:10

Tjena tjena!

Har inte så mke att berätta om min dag mer än att jag håller på att sy ett schabrak på slöjden :)...

färgen är typ turkos-grön :). Nästa vecka så ska jag sätta i fodringen i schabraket och sen broddera :)

Tips på vad det ska stå på schabraket?

kommer nog skriva lite mer imorgon, hehe! <3..



Kram Alva

Av Victoria Elin och Alva - 8 mars 2012 18:47

Hej på er!


jag tänkte skriva lite om min dag! 


min dag började med att mamma väkte mig kl 7 men jag vaknade inte fören tio över 7 :)


sen gick jag till skolan och min autfit blev så här:






:)


först hade vi svenska men vi fixade med skissen på vårt klassrum till en tävling :) sedan hade vi engelska! fy blää! vi gick igenom läxan och prata om london :P sedan hade vi rast :) jag spelade fotboll med jassi också prata jag typ med alla :D thuihih! <3 sen hade so/no men vi gjorde klart klassrumet <3



sen var det lunch :) det var as ÄKLIG mat idag :(


man får typ alltid svälta på knäcke bröd :/ 

men aja sedan var det rast och matte :P 

vi gick igenom läxan i matte som var i tisdags :/ 

sen var det jympa :) det var kul. vår jympa lärare har precis kommit hem från tailand :) fusk! :( 


sen fick jag hem :)



efter skolan så red mamma och jag ! det gick jätte bra! tränade på dressyr pogramen! <3 det är ju tävling i hälgen :) Nu sitter jag hemma i soffan och nu ska jag äta mat! KRAM Vickan <3



Av Victoria Elin och Alva - 8 mars 2012 14:53

                                                  
                                                Jag ( Elin ) kommer att videoblogga eller blogga vanligt och kommer svara på alla frågor ni har om mig , Alva eller Victoria vi svarar ärligt på alla frågor   ( bara det inte är fjantiga frågor )    Vi ses  



Kramisar Elin    

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards