Forehorses

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Victoria Elin och Alva - 5 mars 2012 20:26

Hej blogglärare ! Alva har gjort en riktigt FIN ny header till våran blogg     Vad tycker ni  ?    I alla fall har jag gått i skolan   Vi hade vikarie jag gillade henne inte . Efter skolan var jag med Moa vi började se på en film som heter Step up 3  Vi såg i ca 30 min sen tröttnade vi och gick up på min/våran  baksida !    Kl 5 åt jag och sen åkte jag och mamma till stallet för att hämta min väst och hjälm för jag skulle hoppa på ridskolan med en ny unghäst . Han skulle vara "het" och stark i bettet men det gick jätte bra han blev lite pigg efter men jag lugnade ner honom   En tjej ramlade av men det gick nog bra. Just nnu sitter jag Zandra och mamma och ser Sofias änglar ! I morgon ska jag rida . Jag tror jag och Madicken rider i ridhuset och sen på slutet en liten stund i skogen  


Men nu måste jag sluta    

P.s Komentera mycket (häslt inte elaka komentarer men det har ni ju inte gjort )


Bamse Kramar Elin      

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards