Forehorses

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 08:47

Hej! Det var ganska länge sen jag skrev, men jag lovar att från och med nu så ska jag försöka blogga mer! :)

Jag tänkte berätta vad jag ska göra idag och på sommarlovet och så :)..

Idag så ska jag och Elin ta lite fina kort med hästarna, ni får se bilderna sen! Efter det vid kl.5 så ska jag rida ut Zolito till betet med dom andra ponnysarna, tar ca 2 timmar att rida dit och vi rider barbacka  

På fredag är det skolavslutning!  

Sen kommer det hit lite folk vid midsommar, Filippa kmr hit den 18!! :)

Sen i juli åker vi till Stockholm, och några dagar efter det är det Sindarve-hoppläger med Zolle!!! Kommer bli så himla roligt!

Sen i slutet av sommaren så åker mamma & jag till Sindarves familje läger och rider fjordhästarna :)!


Kram Alva.

 

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards