Forehorses

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 23:11

tack alla som ville vara med! <3

men det kan bara bli 5 st !

grattis!

Alva B på Milton <3

grattis! 

 

Emma P på Power baby¨!
grattis <3  

Emilia S på Sureprise!

grattis <3



 

Fia S på Donn!

grattis! <3

 

Amanda T på Lisa!

grattis ! <3

Q    


anmäl er till nästa veckans ryttare i morgon ! 


kram!

Vickan <3

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 22:40

hej pojkar flickor damer och herrar ! haha skämta ;)


ni som fölt bloggen vet ju att jag skulle ha ridlektion ! haha 


laguna var halt så pappa kunde inte hoppa :( men mamma hoppade min prins istället!

efter mamma hade hoppat så hoppade jag! då kom min morfar!

juste ! min kusin josefin som är bäst i hela världen har kommit hem från göteborg i 4 veckor så hon kom och hälsa på idag! det var helt underbart!

älskar di jossi

lite bilder från dagen och hindrerna som vi målat och byggt!

     


tycker ni att jag bloggar bra? undrar så! skriv ifall jag ska skriva mer, mindre elr om jag ska förbättra elr att allt är bra ! tack för svar <3 love u

puss och kram!


   

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 18:32

           

Kram Elin  

 

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 15:05

Haha, ja det är sant ! Ja, morfar såg ett ställe på taket som vi kunde ha en balkong till ! Då skulle mammo och pappo upp och kolla och då skulle jag såklart med också! Haha höll på att dö av skräck! XD Kram Vickan ;)

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 13:23

Snart, stallet med Elin! :) <3

Kram Alva.


Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 10:36

tävlings fri helg! lite trist men endå skönt! <3

det skulle varit dressyr men jag ville vila från en tävling och då blev det den här helgen ;)


idag ska jag ha hopplektion för pappa ! ska bli kul. <3 

vi ska inviga dom ny målade hinderna och ny byggda ;D <3 

idag ska vi åka in till stan med hästarna i någon dag för mamma och jag ska på dressyr träning precis efter skolan, och vi slutar kl 2 och vi ska börja lektionen 3 ! och efter dressyren är det hoppning :) <3


nu ska jag berätta något hämskt trist!!!!!! gråt :´( 

vår underbara lärare RENEÈ ska sluta och börja på solberga!!!!!!!!!!! 

i tyska och engelska ska hon börja hon med där :((((((((((((((((((((

hon berättade det efter skoljoggen :( det är inte kul alls! :'(


mm....

vad ska jag skriva?

jah det kommer mer under dagen ! 

puss.....


 

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 09:30

I fredags så tränade jag & Zolle på dressyrprogrammet LC:1, film :

Bättre än förra gången vi tränade?? :

Kram Alva.

   

Av Victoria Elin och Alva - 10 juni 2012 09:05

Hej ! Idag ska jag nog rida med Alva vet inte vad vi ska göra men det blir nog i alla fall roligt !

Sen ska jag städa mitt rum för denna vecka hinner jag inte och på fredag är det SKOLAVSLUTNING ! Sista året på skolan som jag går på just nu    Kommer inga bilder i veckan på vad jag ska ha på mig eller så ni får vänta och se tills på fredag ..

I alla fall kom min mobil i fredas !!!!Fin va :)

Kram Elin

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards