Forehorses

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Victoria Elin och Alva - 19 mars 2012 18:11

Hej ! Idag är det måndag och jag har såklart gått i skolan  

Efter skolan ar jag med Clara , Moa, och Claras lossas storasyster Emilia . Vi hade jätteroligt  

Sen skulle jag ,mamma och Zandra till Dahrve , Moa ville följa med också . 

Jag bytte ett par ridbyxor som passade dåligt , jag hittade ett par jättemysiga byxor som jag köpte sen hade vi brottom hem så jag hann inte titta på andra saker som jag behöver men jag ska endå praoa där så då har jag hela dagen på mig då haha  

Idag har jag fått mina iphone skal som jag har väntat på i 2 veckor det tog såå långt tid ! 

Men jag fick som i alla fall idag haha :) 

i morgon ska jag ha matteprov  

Men jag klarar nog det :)

Sen har jag jättebrottom till stallet för jag ska rida Madicken och mocka och allt .

Sen kl kvart i 5 ska jag rida på ridskolan för jag har bytt grupp  

Judr nu ser jag på ponnyakuten 1 ( har den filmen )

Jag tror jag ska rida barbacka i morgon  

Men nu har jag faktis ingenting mer att säga mer en

Hejdå och Kram Elin       (mina skal jag köpt)

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards