Forehorses

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Victoria Elin och Alva - 10 juli 2012 21:00

Tjen söta saker! Provar blogga från vår samsung platta! Super bra app! Länktar tills den kommer på iphone ipad ipod! Nu är dey bara 6 dagar var innan jag och alva är på ridläger!helt sjukt kul! Sitter och äter ost i gnisvärd:)mys. Puss alla kram vickan som myser i gnisvärd! Ser knäpp ut på bilden på mi:(

Av Victoria Elin och Alva - 10 juli 2012 19:29

ååå vad dålig jag varit på att blogga:(

ska bli bättre! <3!

veckans ryttare säger vi grattis till och det är:


emma B på Reva! <3 fick upp båda hennes lotter! grattis <3 blogg: www.hhjaartat.blogg.se elr www.eemmaablomqvist.blogg.se 

 

Alva E på Colleen ! <3 grattis! <3

 

Fanny J på Freja! :) grattis! <3 blogg: http://fannyjoh.wordpress.com/

 

Hanna V på Kelly! <3 grattis ! <3 blogg: http://svintoprissen.bloggo.nu/

 


Elin H på Paxi(inte hennes) ! grattis <3

 


Julia M på Toffee Banoffi! <3 grattis !! 

 

Karolina W på Izabel! <3 grattis <3 blogg: www.karrowestberg.blogg.se

 

Tess H på Wildah Western! grattis <33

 

tack en en gång alla som va med och grattis alla som blev! 

jag skrev ju blogg på vissa, dom som jag inte skrev  blogg på vet jag inte om dom har elr så vet jag inte va den heter... KRAM <3

kram hon som är dålig på att blogga:( vickan ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards