Forehorses

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 17 april 2012 19:36

Hej ! Förlåt att jag inte har bloggat men jag har glömt det  

Men idag har jag ridigt Madicken ( Red i skogen ) Det var jättemysigt att rida själv ute ( den här gången i alla fall haha)

Sen mockade jag ,städade undan i stallet . Sen cyklade jag till riskolan ( typ tre meter bort haha) Så träffade jag mina ridskolekompisar Emma , Sofie , Beatrice m.m

Vi skulle hoppa !! Jag skulle hoppa Rinja men det gick faktis inte så bra hon ville EJ gå upp galopp   Men efter ett litet tag gick det bra !  Just nu är jag lite på Facebook och chattar med kompisar  



Ett foto från i morse innan jag cyklade till skolan      

 


Bamse kramar Elin   

 

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards