Forehorses

Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria Elin och Alva - 8 juli 2012 10:11

 Jag tävlar hos hannasjomans.blogg.se om en hel bloggdesign enligt mina önskemål. 

http://hannasjomans.blogg.se/2012/july/tavling.html

 

Kram Forehorses gänget!

Av Victoria Elin och Alva - 7 juli 2012 10:46

Idag ska jag & pappa till Gröna Lund vid kl 5 ;), och ser vi SommarKrysset live där kl.8

Kolla om ni ser mig på TV ^^, haha!

Bilden är från förra året när pappa och jag var där :D!!

  

Kram Alva.

 

Av Victoria Elin och Alva - 5 juli 2012 23:01

Hej! Förlåt att jag inte bloggar sen tävlingen'! Haft sjukt mycket att göra typ ;) men hinner inte skriva så mycket! Idag har jag jobbat med Tova! Det var super kul! Vi dela ut lappar för bris ! Vi känade 500 kr. Sen efter det åkte jag hem och red till stranden med mamma <3 Dave va super duktig ! Han börjar bara bli bättre och bättre att gå ut och bada i HAVET... Haha <3 Imorgon ska jag vara barnpersonal på nationella på silli! Ska bli super kul ! Fast det ska vara 26 grader! För varmt att va barnpersonal! Aja får ha käpps och massor av dricka! Kommer passa på att ta bilder på dom som tävlar imorgon ! Så ja, vad ska man skriva mer då ? Kommentera mycket älsklingar elr ställ frågor ! Det är så roligt att svara ;) Åååå vill till hööks som Alva.... <3 puss på di gomis <3 Åå vad jag länktar till lägret!!!!!!! Det är bara 11 dagar kvar nu !! Jippi!! Vi dyns där alla underbar godiga pussisar <3 ska bli så kul <3 hoppas jag och några andra underbara får lillstugan!! Hoppas <3 Nu måste jag sluta ! Ska sussa ;)Godisnattis,kram vickan ;) <3

Av Victoria Elin och Alva - 5 juli 2012 18:14

Japp, vi åkte till Hööks som ligger i Värmdö! Efter det åkte vi till IKEA :)!

Gillade Hööksbutiken i Värmdö mycket bättre än den som låg i Kungens kurva!

 Men här kommer bilder från det jag köpte idag ;)..

 

Luva som matchar schabraket som jag köpte igår!

 

Luvan & Schabraket

 

Tvål & Fett till att putsa Sadel/Träns

 

Ridtröja

 

Ridbyxor!!


Kram Alva.

 

Av Victoria Elin och Alva - 5 juli 2012 10:04

Hej jag ville bara göra det sista inlägget . Idag (förmiddag) Vaknade jag kl halv 9 och så gick jag ut med hundarna sen duschade jag och åt frukost och nu sitter jag och är inne på facebook och så   

Tilda och hennes pappa kommer och hämtar mig kl 12 sen RIDÄgER         

KRAM ELIN

Av Victoria Elin och Alva - 5 juli 2012 09:11

Hej! Idag blir det IKEA ;), kul kul, efter det kanske vi åker till Hööks igen.. för jag glömde att köpa några saker!

Jag ska försöka komma ihåg att skriva något på bloggen senare idag!

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 4 juli 2012 16:15

Idag var vi på Hööks, hittade många fina saker <3

       

           

 

och sen köpte pappa en skoputs, men jag glömde fota den ^^ <3.


Och i måndags så gick mamma och jag till Monkii i Skrapan, och jag köpte 2 tröjor!

   

Super nöjd med ALLA mina köp ;)

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 4 juli 2012 11:42

Hej ! Idag är det onsdag och jag ser på Audrina och slappar lite men igår red jag i ridhuset för att jag kom dit sent för att jag hade varit med Emma och Sofia :D Så det var ganska kallt ute men i alla fall när jag kom in i ridhuset och skrittade runt så var det en nyfödd fågelunge som bara satt och typ gapade så jag red på en volt på andra sidan av ridhuset haha. I alla fall gick det JÄTTEBRA!!!!! japp det var den goda nyheten och den dåliga är att jag ska på ridläger i 8 dagar ( JÄTTEUL för mig ) men jag kommer inte blogga då men jag kommer försöka lägga in bilder på min instagram så då får ni se bilder där annars får ni vänta tills jag har kommit hem    

Men det var nog allt jag hade och säga så nu vet ni vaför jag ej kommer att blogga på ett tag ! 

Kram Elin

   

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards