Forehorses

Alla inlägg under juni 2012

Av Victoria Elin och Alva - 14 juni 2012 22:18

ÄNTIEN HAR REKTORN SLÄPPT ALLA HÄSTAR PÅ BETER SÅ NU ÄR VI FRIA!!!!!!!!!!!!!!!

hej nu har jag sommarlov! het sjukt underart!!!!!!!!!! <3

Åå! Sommarlov ! Tårar av sorg och glädje av lycka ♥ kommer sakna dig så sjukt mycket Renée ! :'( floder var det i almedalen från klass 5 :( SOMMARLOV ♥ RIDLOV ♥


 

fot och had målade ;)


 

kläning, skor och hårspänne <3

 

alla står och gråter som idioter :((((((((((((((((((((((((((( snyt 

man ser att jag gråter :'(

 

ännu fler bilder när vi gråter och Reneé försöker trösta oss fast hon börjar ochså gråta :(

 

fy usch vad vi kommer sakna dig bästa läraren Reneé du var värkligen den bästa!  snäll men ändå sträng men ine alls för sträng du lärde ut på bästa sätt och allt var nästan parfekt :( saknad för all tid :(

 

sång :P

  

   

jag ;) 

 

hela jag :)

 

halva jag :P

   

mina skor ;) <3




nu ska jag sova som en gris under sommaren !

mamma och pappa om ni väcker mig är det kört !

sug på en ;) haha


KRAM den som har sommarlov 

Vickan :)

Av Victoria Elin och Alva - 14 juni 2012 18:36

Hej här kommer lite bilder på idag . Alla kommer ej med för att ja dom vill inte ladda upp haha <3



Filippa och Wilma     jag och Alexander

 Påväg till stallet med pappa Viggen och Jasen     Madicken jag och Viggen i skogen idag <3



Det var allt men det kommer videosar+ bilder i morgon <3

Kram Elin

Av Victoria Elin och Alva - 13 juni 2012 19:47

     

 

   

Kram Alva.

 

Av Victoria Elin och Alva - 13 juni 2012 14:08

Hej!! Idag har vi haft Kubb-tävling med klassen och dom andra i AE:3 :)! <3 Och mitt lag kom 2:a av 14 lag!

Vi fick 2 Plopp var som pris   .     Det var så himla skönt väder idag, 25°!!!  

Nu är det bara en "skoldag" kvar och sen är det skolavslutning  ! Imorgon ska vi bada vid Snäck med klassen! 


Bilderna från sommarbetet igår kommer i ett nytt inägg ;)


Kram Alva.

     

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 22:15

 

kram den som visar kläder imorgon VIckan!      

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 21:50

Nu kommer jag ha 5 juni tips i veckan tills det blir juli och då blir det 5 juli tips :)


1: om du har din häst på bete så kolla verkligen av din häst att den inte fått fång och ge den inte extra mat när dom går på bete för då är det stor risk till fång ! 

2: om ni har mycket flugor mygg m.m där din häst går så spraya din häst med flug spray eller annat medel du har varje dag. om din häst är extra känslig så ha då flug-täcke

3: kolla vattnet varje dag för hästarna dricker extra mycket och byt det gärna oxå ;)

4: tänk på att alltid svampa din häst efter en träning så det inte blir skavsår eller annat! (Dom blir ju extra svettiga på sommaren av värmen !)

5: om det åskar och hästarna står på en äng, få inte panik hästarna klarar sig och om ni springer ut så finns det större chans att ni skadar er/ dör.


hoppas ni har nytta av dom här sakerna ! 

puss!


// omtänksamme hästVickan

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 21:19

Hej älslade bloggare <3

vill ge ett stort tack till er som gillar vår blogg och följer den ! det bettyder mycket för oss -<333333333


kom precis hem från en underbar ridtur med mammis <3

först tränade jag pogram på ridbarnan och han var fantastisk! det kändes riktigt bra!

vår svacka i dressyr har NOG också låsnat nu! <3

sen red jag och mamma på ängen <3


lite bilder från ridturen <3

:

 

   



kram

VICKAN den knasige ;) <3     

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards