Forehorses

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Victoria Elin och Alva - 20 juni 2012 21:49

 hej! amanda är nu här och på fredag åker hon hem med lisa och då skriver jag om hela veckan med amanda :)

vad tycker ni om heaern????

tog bilden på toffta när vi bada <3 


 

snälla kommentera vad ni tycker <3 <3

den badsugna Vickan :) 

<3

Av Victoria Elin och Alva - 20 juni 2012 12:45

Hej förlåt för att jag har varit dålig på att blogga men jag har varit i stugan och haft fullt upp ha´hah . jag har / är väldigt förskyld . I alla fall red jag med Maja Bark igår . Vi red till kalkbrottet och "badade" lite det var jättemysigt ! Sen red vi för branta backar som madicken tycker är jätteroligt    Sen red vi hem för vi hade ridit i ca 2 timmar ! Det var en riktigt varm dag i går !!!!    Men i alla fall så svabbade jag av madicken och så tog jag ut henne i hagen och så duschade jag Sherry medans maja gav henne godis ! . Det blev tyvärr inga bilder för jag hade ej med mig min mobil när jag var ute och red så ni får se bilder en annan dag kan försöka komma ihåg att göra det i morgon !


Idag har mamma och jag varit på dahrve och shoppad ridskor , en t-shirt och ett par matchade ridstrumpor allt ska jag ha på ridlägret om 15 dagar !!!! I kväll ska vi äta på resturang med alla på mammas sida vet inte direkt varför .

Nu ska jag gå och sola   

Kram Elin

Av Victoria Elin och Alva - 20 juni 2012 09:08

Hej ;) förlåt för att jag inte har bloggat! Men Filippa är ju här och vi är i stallet ganska mycket och hittar på andra roliga saker :).. vi var på kneippbyn igår med Eve, då mötte vi Vickan & Amanda :D! Efter det åkte vi till stallet och Filippa red Zolle och jag red Ulli (ny häst i stallet)! 

Idag ska vi ut till stallet nu vid halv 10, då ska jag rida Ulli inne i ridhuset & Filippa rider Zolle! Sen äter vi lunch, och sen tar vi in Zolle och dushar honom, sen går vi upp till Silikaten och hoppar lite :) (och tar många fina bilder) <3.

VI HÖRS SEN!


Kram Alva.

 

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards