Forehorses

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 22:15

 

kram den som visar kläder imorgon VIckan!      

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 21:50

Nu kommer jag ha 5 juni tips i veckan tills det blir juli och då blir det 5 juli tips :)


1: om du har din häst på bete så kolla verkligen av din häst att den inte fått fång och ge den inte extra mat när dom går på bete för då är det stor risk till fång ! 

2: om ni har mycket flugor mygg m.m där din häst går så spraya din häst med flug spray eller annat medel du har varje dag. om din häst är extra känslig så ha då flug-täcke

3: kolla vattnet varje dag för hästarna dricker extra mycket och byt det gärna oxå ;)

4: tänk på att alltid svampa din häst efter en träning så det inte blir skavsår eller annat! (Dom blir ju extra svettiga på sommaren av värmen !)

5: om det åskar och hästarna står på en äng, få inte panik hästarna klarar sig och om ni springer ut så finns det större chans att ni skadar er/ dör.


hoppas ni har nytta av dom här sakerna ! 

puss!


// omtänksamme hästVickan

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 21:19

Hej älslade bloggare <3

vill ge ett stort tack till er som gillar vår blogg och följer den ! det bettyder mycket för oss -<333333333


kom precis hem från en underbar ridtur med mammis <3

först tränade jag pogram på ridbarnan och han var fantastisk! det kändes riktigt bra!

vår svacka i dressyr har NOG också låsnat nu! <3

sen red jag och mamma på ängen <3


lite bilder från ridturen <3

:

 

   



kram

VICKAN den knasige ;) <3     

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 19:49

Hej :) idag har jag varit i skolan.. tråkigt men det var den sista riktiga skoldagen innan sommarlovet! Skönt!

Är jätte förkyld också  .  Efter skolan så var jag med Eve en stund, vi såg på filmen "Jag saknar dig", den är jätte sorglig, men bra var den :). Efter det så gick jag hem och sen åkte mamma och jag ut till hästarnas bete ute vid Traume :). Zolito verkade trivas väldigt bra där ;)! Han kommer hem till Rävhagen på söndag igen tror jag!


Jag tog lite kort därute :), men det går inte att ladda upp bilderna här..! Men jag försöker ladda upp dom imorgon igen!

Men film kan ni få se!


   

Kram Alva.

 

Av Victoria Elin och Alva - 12 juni 2012 16:05

är så sjukt pip glad!!!!!!!!!!!!!!! <3



snart gnisvärd <3

men inte därför jag är så glad !!!!!

<333333333333333333333333333333333333333



      

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards