Forehorses

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Victoria Elin och Alva - 6 juni 2012 20:22

Hej jag har inte bloggat på ett tag för att jag har ej haft tid för att jag har varit på KLASSRESA !   Vi gick på Grönalund och Skansen . Grönan var jätteroligt men Skansken var inte så roligt men men   Vi sov på ett hotell som heter Af chapman ( vi bodde på båten ) 

Det var mysigt men väldigt varmt och instängt när vi kom dit. I tisdsags (igår) gick vi på Skansen och så gick vi på ett museum som var väldigt roligt ( jag brukar tycka det är tråkigt att gå på museum) Men det här var mode stil inredning förr och nu tid .Tummen upp 

     

Men jag bloggar kanske snart och berättar en nyhet !!

 

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards