Forehorses

Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria Elin och Alva - 16 maj 2012 17:24

Ni kan fråga om nästan vad som HELS fråga bara på   

Ha en bra dag !

 

 
Av Victoria Elin och Alva - 14 maj 2012 15:45

 

                    Jag                              Filippa




        

      

       Jag                                               
Filippa



                Hmm normala   :)

Av Victoria Elin och Alva - 13 maj 2012 06:55

       





Ska till stallet snart och ha stalltjänst så jag hinner inte skriva.. men jag skriver lite sen när jag kommer hem!

Jag ska rida ut med Märta idag också, det ska bli skojsigt! :)

 

<3

Av Victoria Elin och Alva - 12 maj 2012 14:25

 

Bild från IDAG <3! Skriver sen i text hur det gick :).

 

Av Victoria Elin och Alva - 11 maj 2012 18:57

Hej! Idag efter skolan åkte jag, mamma o pappa till stallet :) då tog jag in Zolle och fixade honom sen gick vi ut till ridhuset och jag red barbacka.. sen skulle mamma longera Zolle med mig på :). Och jag red utan tyglar och så. Det gick ganska bra men jag gled av en gång .

Sen så skulle jag sätta mig bakofram, och sen sätta mig vanligt igen men då råkade jag sparka till Zolle på baken så han lät något konstigt och sen bockade han så jag trillade av .. haha!! Fick lite ont i armen o ryggen men det var inte så farligt :)!


Vi lastade Zolle idag också!

Det gick väldigt bra idag med lastningen, han var jätte duktig! Första gången vi testade gick han in direkt utan tvekan och andra gången också, duktig ponny!   


Och imorgon är det hopptävling på Silikaten!

Vi ska tävla en Clearround på 70 cm och en LC (80 CM) :). Är jätte taggad!


bild från idag med lastningen! Blev ingen film tyvärr..

    

Av Victoria Elin och Alva - 10 maj 2012 19:22

Hej    Idag har varit en jobbig men lugn dag . Vi började med att ha de näst sista nationella proven och det är bara 2 engelska prov kvar ! :) Men i alla fall var det ett skrivprov om  så det var rätt roligt ... sen hade våran fröken köpt fika till oss ( yeah ) man fick 4 olika sorters kakor och en choklad bit (mums) så fick vi saft också... Sen efter rasten hade vi bild och det var jättekul . Sen åt vi mat och hade gympa ... Sen hade vi släjd ( våran klass är uppdelade i 2 grupper ) Jag har träslöjd just nu     Sen åkte jag till stallet och red det gick bara bra :)


 

Av Victoria Elin och Alva - 9 maj 2012 19:34

Hej ! Idag har jag inte gjort någonting speciellt i skolan mer än att ta det lugnt för vi hade 2 nationella prov ( på eng) i går och så ska vi ha 2 prov till i morgon   Sen har jag varit med Moa och Filippa vi var mäst i skogen    Moa var tvungen att gå hem tidigare för att hon skulle bort så jag och Filippa gick hem ca 5 min efter henne ... Så åt jag mat och kl 6 åkte jag och mamma till stallet och hade hökörning   Det var roligt men lite jobbigt för det var såå varmt på höloftet   Efter ett tag gick jag och tog in Madicken och borstade henne lite och så !   Vi var i stallet i ca 1 timme så det gick snabbare en vad vi trodde . Så nu sitter jag och mamma och ser Sjukhuset på 3an . I morgon ska jag jub ha prov och sen ska jag rida Madicken annars har jag ingenting speciellt som jag kommer på just nu .


   

Av Victoria Elin och Alva - 9 maj 2012 15:19

Hejhej! Är sjuk idag :( har ont i huvudet! Får se om jag går till skolan imorgon..

Men iallafall så var det hoppträning igår :), vi hade lektionen på Sillikaten.. det var jätte roligt! Och det var bra att jag fick träna lite på att hoppa där eftersom det är hopptävling i helgen på Sillikaten. 

Vi fick hoppa uppför och nedför banken i skritt, trav o gallop :). Gallopera i pullman-graven och hoppa lite hinder (inte så högt eftersom det var första hoppträningen där. Zolito var jätte duktig!


   

På lördag får ni se nya hoppbilder från hopptävlingen!

 

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards