Forehorses

Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria Elin och Alva - 21 maj 2012 19:00

Hej nu sitter jag och ser big brother :) Annars gör jag ingenting speciellt mer än att vara på datan .. Idag fick jag reda på vilka klasskamrater vi ska få och vilka mentorer vi ska få på södervärn :) Från min klass kom jag med Wilma och Filippa

 Wilma Widange !


 Filippa Karlström !



   

..

Av Victoria Elin och Alva - 20 maj 2012 20:21

Hej Idag har jag ridigt det gick bra. Jag red inne i ridhuset och sen red jag i skogen barbacka (mamma tog sadeln ) Det var mysigt men det var såå varmt idag ! <3




 

Av Victoria Elin och Alva - 19 maj 2012 10:30

Förlåt för att jag aldrig bloggar längre, glömmer bort bloggen ibland. Men här får ni veta lite som hänt denhär veckan ..


Måndag : vi var på studiebesök på tidningen och gick runt lite i innerstan med klassen..

Tisdag: vi åkte till Tingstäde-fästning och sen till Cementa med klassen, efter det så hade jag dressyrlektion, det gick VÄLDIGT bra :)

Onsdag : jag och Eve cyklade ut till Rävhagen vid 1o tiden och hade orientering, vi gick vilse vid en kontroll så det tog 1 och en halv timme :D hehe.. är inte så bra på orientering! Sen slutade vi, och då gick Eve och jag på stan :) bilder på vad jag köpte kommer längre ner i inlägget! :)

Torsdag : jag red ut med Victoria och Vendela vid Skrubbs :) 

Fredag : Var med Eve, och sen åkte jag ut till stallet med mamma,pappa & Gila :) vi gick en lugn skogspromenad.

Idag : jag ska ut till stallet vid 1 och rida ut med Sofie V :)


Nästa vecka (lördag) ska Zolito och jag iväg på våran första tävling på en annan ridklubb, på Puser!! Är jätte taggad!


Zolito i hagen i onsdags :)


           

Dethär köpte jag i onsdags ^ , på H&M

Om ni inte ser vad sista bilden föreställer så är det en guld-grej som man sätter runt håret om man har hästsvans :D..


   

Av Victoria Elin och Alva - 17 maj 2012 20:47

tack alla som ställde upp! <3 



veckans ryttare blev:


Sara Vestling & nått extra <3


 


Charlotte Magnusson & Oboy <3


 


Alice Leander & Winne <3




Alva Eneqvist & Colleen <3




My Sandgren & Moro <3


     


grattis och nästa vecka blir det nya <3


KRAM 

ALLA 3 !! <3

   

Av Victoria Elin och Alva - 17 maj 2012 13:11



VECKANS KÄNDIS ÄR ........

            Steve jobs !


Han kom på Apple ( iphone, ipad ,i mac ,macbook aie. m.m)


lite fakta om honom ! :

  • född den 24 februari 1955 i San francisco.
  • han hade 4 bar om en maka som heter Laurene Powell.
  • Han dog den 5 oktober 2011 i palo Alto
  • Orsaken till hans död var Pankreascanancer och Andningsdepression

Det finns en bok om hono som heter " Steve Jobs 


Tänk om han inte hade funnits hade kanske inte alla apple saker funnit !  

   


Av Victoria Elin och Alva - 17 maj 2012 11:11

Vad tycker ni om headern jag gjort?? <3

den högst upp!

och vad tycker ni om min "kram vickan" bild? 


     

Av Victoria Elin och Alva - 17 maj 2012 10:13

Hej !Sorry att jag inte bloggat på ett tag :( Jag har haft så mycket att göra !! Jag har tävlat och ridit mycket ! <3Snart ska jag och Alva ut och rida <3Ska bli super mysigt <3 mysssssss <3 Vi ska rida vid travet och Silli !! <3 Kram Vickan <3

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards