Forehorses

Alla inlägg under maj 2012

Av Victoria Elin och Alva - 23 maj 2012 15:40

Hej ! Just nu sitter jag i solen och äter glass ! Jag och pappa har varit på stan och köpt skolavslutnings kläder blev jätte nöjd ! :) Men idag ska jag inte göra någont speciellt mer än att sola !  


  

 


Av Victoria Elin och Alva - 22 maj 2012 22:41

Hej!

idag har jag haft världens otursdag! 

hatar det! 

först så ser vi på nyheterna på tv och då säger dom att skyway har gått i konkurs och pappa pendlar med dom varje daag! gråt...

på slöjden stack jag mig på 10 nålar! 

aj........

sen blir jag sparkad (råka) av maja på benet och sen händer det värsta!

jag blev sparkad i tummen av en annan tjej ( råka) så min tumme svullna upp och först trodde vi den var hårt stukad eller en spricka....... det vae stukning ! skönt :)

men går runt med bandach (stavning) och tummen hoppar ur led :/

inte kul...

så jag kunde inte rida elr så :(

skuller ridigt med Märta ! snyft ....

jag gick på stan med mamma!

köpte 3 as snygga och söta kläningar! kommer bilder


puss puss och god natt


 

Av Victoria Elin och Alva - 22 maj 2012 19:42

Hej Här kommer några frågor som ni ställt mig  

  •  Din älsklings glass .                                   Svar :Hmm Det är nog mjörkchoklad med nötter !
  • Beskriv din stil med 3 ord  .                       Svar: Svår fråga :)
  • Vilka är dina favoritaffärer.                       Svar: Bik bok
  • Shoppar du i en secnd hand affär             Svar: Nej det gör jag inte
  • Favorit accessoarer .                                    Svar: Halsband
  • Hur gammal är du .                                      Svar : Jag är 13 år
  • Bästa vän .                                                 
         Svar: Jag har många t ex Alva Victoria   

Ha en bra dag bloggläsare ! :)



 

Av Victoria Elin och Alva - 22 maj 2012 15:04

Hej!!!!

oj oj oj......

jag glömde Hanna V!!!

förlåt Hanna!!!!!!!


men här har vi henne!!!!!



Hanna V på Svinto!!! <3

grattis gumman <3


kram alla! <33  

Av Victoria Elin och Alva - 21 maj 2012 22:32

Vilken underbar födelsedag Tyckte Davis ! Den börja med massor av grattis och kramar och pussar. Sen var det hopplektion och då passar man på att vara lite konstig ;) sen blev det mys och fixning och sen.... Sång och tårta !! Hela tårtan var borta på ett Naffs !! Sen blev det pressänt öppning och han öppna sina paket nästan helt själv !  ♥ sen mys och äta godis !! ♥ och sen gick vi ut och åt gräs länge ♥ rulla sig var ingent problem när vi gick ut i hagen !! ♥ Davy har haft en underbar födelsedag tyckte han nog ♥ ♥


bilder och sånt kommer kanske imorgon! <3

om ni vill skriv järna grattis i komentarerna det skulle daviiis uppskatta ! <3


 

Av Victoria Elin och Alva - 21 maj 2012 22:13

Tack alla som var med! alla kan ju inte vinna :( 

vi håller tummarna för er andra

till nästa gång!


lyckan gick till:


Sara K på Hemlock! <3


 





Felicia E på Gnistra!!!!! <3

 

Filippa H på Patrik!!!! <3

Emma B på Prinsessan nova  !!!! <3

KRAM alla tjejerna ! <3  



Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards