Forehorses

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

hiss och diss dag :) :( <3

Av Victoria Elin och Alva - 29 maj 2012 22:48

tjena alla älskade bloggare! <3

idag har jag mått skit men det har varit

skolbytar dag :):( men skolbytardagen påvrkade inte mig ett skit typ ;)

men iallafall mår jag skit >.<

jag har ingen röst och kan knabbt andas när jag är anfod :(

jag ha blivit sjuk :( gråt :(

så imorgon blir det ingen skola! -,-

på slöjden är jag snart  klar med min kläning ! den blev super söt <3

ska sy lite till nästa vecka bara <3

en till diss sak var att vi fick ingen jympa idag utan istället för den fick vi 1 timme och 20 min matte! fy tusan :P

fast vi höll på med bråk och det är ju super lätt än så länge :P

haha.......... <3

sen var det mat det var både hiss och diss......

sen rolig bild !

vi skulle göra klart. hade ingen att göra kart så jag passade på att göra en ny födelsedags lapp!

den lev faktiskt fin! <3 nöjd <3

först stog det:

Vickan

1

juni <3

sen så ritade jag Davy och laguna som tittade på varandra och hade mularna mot varandra <3 


åååå länktar till fredag när det är min födelsedag! <3 och lördag är det tävling och på söndag ska jag och några kompisar hitta på ******* (får inte skriva ad det är för dom flästa av dom läser bloggen och en av dom har den med mig :P <3

sen jobba vi med redovisningarna som är till på torsdag kväll <3

slut kl halv 3 :)

jag gick hem försökte få igång min mobil och till sisst kom den igång :) <3

fatta inte vf den inte gick igång :P

mamma kom och vi stack till gnisvärd ! <3 

vi körd genom skutfältet och då träffa vi alla ung tjurar ! <3 dom var hur söta som hälst! vill tämja en och ttävla med en ! hahahaahahahah <3


ja, sen red mamma och jag <3 super mys <3

sen smet davy i trådgården .......... haha ..... och då blev jag anfåd och 

höll på att tappa andan helt :( 

sen mat, plugga om judendomprovet och sen så släppte vi häsarna i trädgården så fick dom äta och busa där en stund <3


det var min dag <3


god natt <3


 

glöm inte att gilla oss på facebook!

http://www.facebook.com/pages/forehorsesbloggplatsense/125628710907640 






 
 
sssssss

sssssss

30 maj 2012 07:16

Vrf avslutar du varje menning med <3 så du skriver bara jag såg en bajskorv på gatan <3 det ska va punkt sen för du an weeeeeeee nOOB

http://ss

Victoria Elin och Alva

30 maj 2012 12:45

ee okej men et är sötare med

 
Ingen bild

emma som ällsskkaarr FAITH

30 maj 2012 09:48

vad heter men blogg

till:vickan

 
Ingen bild

emma som ällsskkaarr FAITH

30 maj 2012 09:48

min*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Elin och Alva - 28 juli 2012 12:55


Hej nu har vi skaffat en ny blogg eftersom vi tröttnat på bloggplatsen.se så våran nya blogg heter : Visbyryttarnas.blogg.seVi hoppas att ni kommer läsa den för vi ska uppdatera den varje dag och mycket bilder och videosar !!!!!! Nu vet ni varför ...

Av Victoria Elin och Alva - 27 juli 2012 18:14

hej!  vi är med och tävlar om att bli veckans blogg på Mimmis underbart bra blogg! läs den, den är grrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmm!!!!!!!! <3 kram ALLA <3333 ...

Av Victoria Elin och Alva - 26 juli 2012 21:47

Rubriken säger allt jag vann skalet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)      Kram Elin ...

Av Victoria Elin och Alva - 26 juli 2012 17:43

Vi kanske skjuter upp det! Kram Vickan och Alva ;)

Av Victoria Elin och Alva - 25 juli 2012 22:50

Jag är med och tävlar om ett iphone skal hos http://fannyjoh.wordpress.com  Riktigt gullig tjej som jag känner ganska bra men hon är väldigt snäll och bra på att blogga :D hoppas att ni hejar på min fina bloggläsare ...

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards