Forehorses

Alla inlägg under april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 10 april 2012 10:45

Hej!

förlåt att jag inte bloggat på typ hundra år! 

jag har haft så sjukt mycket att göra :/ vi är i gnisvärd och inte bästa motagningen :/

aja kan berätta om tävlingar som varit och lite sånt :) 

tävlingen förra väckan var det hopptävling på wsbyridklubb samma som alva :)

det gick väldigt bra ! först så tävla jag laguna i 80 cm ! kom till omhoppning men ett nerslag:) det gick på idialtid :)

film:

sedan var det mr best ! Davy och jag i 90 cm lätt c :) det blev seger :D etta plats ! <3

film:

ärvarvsendan hoppade jag 1m med Davy och fick fyra fel :P hade alldeles för kort galopp :/                  film:            det var lördagen :

       


söndag: dressyr :)

på söndagen var det dressyr tävling i lätt c och lätt b :) vinst i lätt c och i lätt b var det cleround för förfå anmälda :) fick rosett där med :) lätt c fick jag 65,55 :) lätt b fick jag 62,nått :P :D superglad jag har världens bästa vackraste sötaste han har allt min häst! det är därför han är bäst! han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3 <3 <3 <3 <3 <3

film lätt c:

ärvarv:

film ätt b:


   


 det skulle varit tävling ute i hoburgens ridklubb men det var ju hämskt väder i lördags ! så vi ville inte riskera Davys liv för vi hade bara sommar däck :( aja ! det kommer fler som i hälgen blir det dressyr vid hemse ortens ridklubb :D ska bli döö kul! <3

det är inte säkert att jag kommer hinna blogga så mycket så ni år kolla på dom andras inlägg istället! <3

film när familjen galopperar <333 :

KRAM Vickan <3 följ mig jäna mig på instragram vickanodavy <3

 































Av Victoria Elin och Alva - 10 april 2012 09:48

 Hej Följ mig på instagram ( alla som vill och har det ) Jag heter elin99   

Jag kommer att blogga mer i senare idag   


Kram Elin

Av Victoria Elin och Alva - 9 april 2012 11:28

 

Skriv i kommentar på dethär inlägget om du vet vart man kan köpa den! :-) <3

KRAM ALVA.

Av Victoria Elin och Alva - 9 april 2012 10:10

Hej ! Igår kanske ni såg en film om när jag  och Alva hoppade :) Det var i alla fall jätteroligt!!!! 

Jag precis vaknat så jag är jättetrött   

I dag ska jag inte göra så mycket kanske vara med Viggen och Jasen  

Jag kommer att blogga mer i dag annars gör jag det i morgon  







Kram Elin        

Av Victoria Elin och Alva - 8 april 2012 20:11

Film från hoppningen idag med mig o Zolito, Elin o Madicken   .  

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 8 april 2012 15:29

Hej! imorgon, idag och igår hade/har har jag stalltjänst :P <3. Lite jobbigt (alla hästar går ju inne nu när det är kallt) så det blir mke att göra :( :). Men idag så hoppade jag och Elin i ridhuset <3 det gick jättebra! Ska göra en film med massa bilder  från idag! :) OCH inatt så kom det ett föl i stallet, och den är så himla söööt! Mamman till den heter Shirley.

Skriver kanske mer ikväll!

 

Jag, Elin och sen kärleksparet Zolito & Madicken <3

Fölet! <3

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 6 april 2012 19:21

  Nicki Minaj <3 Enutav mina största idoler 

                       

                           Bra Låtar 

  • Girls fall like dominoes
  • Roman´s revenege 
  • Wave Ya hand 
  • Starships
  • Stupid hoe
Och mycket mycket andra bra låtar  
Kram Elin    
Av Victoria Elin och Alva - 6 april 2012 18:56




Hej ! Förlåt för att jag ej har bloggat på ett tag men min data är jätteknäpp och jag kan ej få i gång den eller någonting   Men nu går det i alla fall :) 

Igår fick jag min påskpresent det var ett par svarta Urbanears ( hörlurar)    blev jätteglad för dom  

I morgon ska jag till våran sommar stuga och så ska vi sova över där sen på söndag ska jag rida långritt med Alva  kommer nog att komma bilder och videosar från våra dagar

Just nu hör jag på musik på min data ( spotify) 

Jag kommer att blogga i morgon antingen på min data eller ipad:en  

P.s Jag kommer att göra veckans kändis   varje vecka (det kommer bli min grej typ ) Vickan har ju veckans ryttare och Alva vet jag faktist inte   



Kram Elin     

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards