Forehorses

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 28 april 2012 20:05

Mojje !! Lyssnade på honom när jag var liten

några låtar av han :

  • Coola balla brillor
  • popcorn
  • vart ligger landet där man böjer bananer
  • barnvakt
  • Baja maja

Och andra roliga låtar



Kram Elin :)

Av Victoria Elin och Alva - 28 april 2012 14:00

Hej! Igår red jag och Vickan ut i skogen :) det var super länge sen vi gjorde det! Det var jätte mysigt!

Förutom  att Vickis skrämde upp mig :( (hon berättade om en pedofil) .

Sen såg jag såg ett huvud + en mössa komma mot oss inne bland träden , så jag blev skiträdd och trodde att det var pedofilen och jag tänkte precis vända Zolle och trava iväg..men då såg jag att det var en travare som kom :D HAHA!!


Efter Skolan (innan ridturen) så gick jag och mamma på stan :) och jag köpte denhär klänningen :

 


Ungefär vid 3 tiden så ska jag ut till stallet och rida ut Zolito, mamma får rida Paxi eftersom Celine inte kunde, och pappa och Gila går med också :).. Får se om det kmr några bilder sen!


Kram Alva.

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards