Forehorses

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 24 april 2012 21:16

Hallu!

det var länge sedan! 

jag mår bra super glad ! <3 


i helgen tävla jag laguna ! det gick bra första placeringen för damen och det 

blev 5:a ! <3 kuuul! <3 


igår var det hoppträning för ninna och det gick så himla bra min häst var underbar! 

inlägg från facebook:


Åååååååå vad jag älskar dig Davy!! Han var helt underbar på hoppningen idag han gjorde allt för mig idag! Nästan alla hinder var bra! Du betyder verkligen allt för mig !! Love YOU forever My horse ♥ får tårar i ögonen för att jag älskar dig så mycket ! Ni kan inte förstå hur mycket Davy betyder för mig ♥ love u ♥ ;)




frågor:

ridstövlar/ridskor

fux/skimmel

nike/Converse

katt/hund


där fick ni några svar på frågor! God natt! <33333










Av Victoria Elin och Alva - 24 april 2012 20:29

Haha det var jätteroligt! Jag hade inga stigbyglar elr tyglar

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 24 april 2012 20:08

Hej ! Idag har jag ridigt Madicken oh det gick ganska bra ( lite överpigg ) Sen mockade jag och städade iordning stallet också soklart  

Sen gick jag till rävhagen ( ridskolan ) och träffade mina kompisar där så red vi ute ( på ridskolan ) Vi bytte hästar och då fick jag Skeleton   Vi hoppade stockar det var jätteroligt :)



Hinner ej blogga mer har lite brottom

 (skeleton)




Kram Elin

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards