Forehorses

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 23 april 2012 20:06

Varit på Dahrve och shoppat idag :)! Kommer lägga upp bilder på allt nån dag i veckan, kanske inte hinner blogga imorgon..men vi får se :)!

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 23 april 2012 19:58

Hej idag har jag gått i skolan ( såklart :) ) Sen har jag varit med Moa vi har varit ute och gått med mina hundar Viggen och Jasen  Sen var vi i ett stall som är nästan " bakom" min gård eller nja det ligger i en skog väldigt nära oss/mig

så städade vi höloftet och det blev jättefint ... I morgon ska jag rida Madicken och sen ridskola                                          
           ( vi ska " byta " häst i morgon ) Alla som inte vet vad jag menar med byta häst , Den riskolan jag går i byter man häst var 4 gång ( det funkar jättebra)  På onsdag ska jag vara med Moa   Och på torsdag ska "min" klass ha övernattning på någon stor fin går ( vad våran fröken säger ) Sen på fredag ska vi ha film dag , skoldag ( ute) m.m Jippi

LÄNKTAR SÅ MYCKER


Kommer KANSKE bilder på hur vi bor m.m      

Men det är bara ett kanske :)


Nu sitter jag och mamma och ser på tv ( svergies fulaste hem ) Tycker det är rätt roligt att , Äter glass mmmmm



Kram elin


Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards