Forehorses

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 14 april 2012 22:57

hej!

imorgon ska det vara dressyr tävling på hemseortens ridklbb :) ska bli kul! <3

mitt inlägg på fb om det här <3:




Tagga tävling imorgon ! Dressyr ponny blir det imorgon! 
Kommer inte vinna;) det är så himla många bra med! Men ska tävla mot mig själv ;) det blir 2 helt nya pogram lätt c:2 och lätt b:2 ♥


'hihih! lätt c:2 blir en cleround bara för det var för få anmälda :P haha <3 man ska ha över 62% vet ej ifall jag får det första gången jag ska rida pogramet <3 men om det varit lätt c:1 skulle jag fått det <3 har gjort iårdning davy inför tävlingen <3 red med mamoo idag <3 kul! <3 red först pogram och sen ut iskogen <3 myyyyysssss :) sen var det hö hämtning ! <3 vi barn fick inte hjälpa till för att ett var lite farligt damm där! så vi fick ta hand om Melwin :) haha helt slut efter den där lille busen <3 haha ...(barnen va jag amanda vendela och melwin) vi hoppa studsmatta, gunga,kasta sten , körde bilar /taktorer, plocka blommer drog hår från Bobby <3 och massor av annat (ni som inte vet vem melwin är så är han ett litet barna 3 år tror jag :)) <3

nu måste jag sova ska  upp tidigt så ....... <3

god natt! /vickan <3

mina nya ridstövlar <3333













Av Victoria Elin och Alva - 14 april 2012 10:12

Hej har ej kunnat blogga för att jag har ju varit hemma hos Emma H   

och då hade jag inte datorn me mig . 

Men jag kan berätta lite om dom här 2 dagarna :)

Jag red med Vickan på torsdags eftermiddag kl 4-5 .

Sen åkte jag hem och duschade sen åkte pappa och jag hem till Filippa K och hämtade henne sen åkte vi till  Emma och Vera ( Vera hade åkt dit vid lunch ) Vi kom dit kl kvart i 6 kanske  

Jag och mamma hade lagat kyckling gryta i innan för det var min och Filippas mat dag och vi ville ha "mammas kyckling"

och Filippa köpte grönsaker och ris . Mmmm.

 Sen såg vi filmen - Jag saknar dig . Såå bra !!!

Sen kommer jag inte ihåg mer .

kl 1 gick vi upp till våra sängar och spelade - rycktet går

sen filmade vi lite " Nyheter" hahah :)

Kl 4(på natten) började vi bli trötta och gick och la oss....

På morgonen såg vi bågon knäpp film med pingviner medans vi åt frukost   

sen städade vi lite och fixade oss iordning .

Vi åt pannkakor till lunch .....

Efter åkte Emma och Vera till maxi för att köpa choklad och sockerdricka :)

Mendans jag och Filippa städade hela huset :)

Det tog 3 timmar typ hahahahahahhahah

Sen var det Emmas och Veras matdag och dom hade tacos yeah

När vi var klara med maten såg vi på minuten som var kl 8

Kl 10 hade vi fruktsallad med choklad fontän  mums !!

Kommer video från när vi gör en knäpp sak sen :) <3



Kram  Elin    Filippa och jag :) <3

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards