Forehorses

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 11 april 2012 21:31

Hej !! Idag har jag varit med Tilda B vi var hemma hos henne och åt thai soppa det var super gått   

Efter maten gick vi till södervärn och såg innebandy för våran klass skulle vara med och spela . 

Jag såg en match och dom vann  

 Sen så gick jag hem till Tilda för jag hade min cykel hos henne sen cyklade jag hem i motvind för Zandra,pappa och jag skulle kolla på en ny dator till mig bara för att min gamla gick sönder och dom som skulle fixa till den sa att det var ett under att den ens gick att starta .  

Men jag hittade en jättefin dator som är mycket större en vad jag hade innan ( hade en såndär liten dator )  

Men jag är riktigt nöjd  

 


I morgon ska jag rida men Vickan :)

Sen ska jag , Filippa , Vera sova hos Emma ( kommer bilder )

Vi gör det 1 gång om året men nu ska vi sova där i 2 dagar i stället för 1 <3

På lördagen ska vi ( min familj  ) ha en hårdrocks fest ( min mammas och fasters ide )

Det kommer kanske en bild på MIG när jag står med mina kläder hahahha :D


Jag bloggar mer i morgon  



Kram Elin    

Av Victoria Elin och Alva - 11 april 2012 20:13

men godag tanter och farbröder barna vuxna djur tonåringar !

tänkte berätta om min underbara dag <3

idag har jag stigit upp typ kl 10 :) soooooffffft <3 vi märkte att nån har bykt ett boo uppe i skorsten, hmmm vem kan de va?? jo familjen kajor :D haha nu kan vi inte älda ligger typ hundra pinnar där inne <33 jag höll på att bli mördad av en dum citron fjäril ! XD 

haha ! så här gick det till:

jag jagade fjärilen med en hund skål (kanske inte det bästa ;)) den iriterar mig svänger in i mig förbi mig vänder och om o om igen till slut gör den så jag råkar slå mig själv med skålen :P haha .. men nu kommer nog det värsta ! jävulen till fjäril svichar förbi och jag har tatt en håv en liten vändning hade jag den men då så dyker jävulen ner mellan mina ben så jag tar ett jätte hopp tappar håven och flyger rakt på håven så den går i tre delar ... :'( det gjorde också ont :( sen hämtar jag en ny håv och skriker: nu blir det HÄMD!!!! jag springer efter den och hör enstor smäll! jag var helt säker på att det var lilla jävulen som skulle spränga mig! sak springer in släpper håven springer upp på trappen och halkar och stukar tån :( men jag fortsatte springa ! min lille räddhare :/ fy vad jag är rädd för fjärilar ! hahah!....... 

nu tycker jag att jag ska skriva om ridningen istället ! <3 :

mamma jag tog hästarna pyssla länge länge <3 myyyyssss <3 

vi sadlar tränsar m.m

vi rider ut till ridbanan och rider ett tag :) rider lätt c2 för första gången <3 han inte lätt b:2 <3 vi gick iväg och tänkte att vi skulle leta efter en stig som går över till andra sidan ;) vi gjorde det och hitta den! den var super bra man kunde tillo med galoppera och trava fast vi skritta bara för det var första gången <3 det fanns också massa grenar så man kan bygga hinder <3 vi gick hela vägen och sen kommer man till massor av hus och om man går över vägen kommer man till en grus väg som lädde ner till tofta strand och gnisvärds strand! vi gick ner ocg galoppera men när man kommer till att gå i vatten när det är stora läskiga månster som flyger upp så kommer det inte på tal att gå ner i vattnet ! haha.... vi skulle gå över nära bäckar elr vad man nu ska säga .. mamma fick gå av leda laguna över och då går Daaviss över med ;) men sän kom en till och där går mamma i och får vatten i skon så hon fick sitta upp igen vi försökte få över dom men det gick ej :/ haha Davy blev så rädd och arg så han stegra ganska högt! haha första gången :/ :) :( :) det var riktigt häftigt ! och på stranden! en super härlig uplevelse ! <3 älskar dig Davy! vi red till baka och var helt slut! tröta svättiga hungriga törstiga helt änkelt övergivna! haha skämta ;) jag var tvungen att mocka och det var hämst i boxen han hade pissa ner allt! fick typ ta ut allt och ta in en ny bal :) haha sen gick mamma och jag in och fika lite <3 mamma soomna i soffan medan jag rita hästar <3 dom blev väldigt fina <3 sen så tog vi in hästarna och dom hade gött hö i boxen <3 myysss <3 sen gick jag och hoppa med nelly ! <3 hon var super duper duktig <3 Love u nelly <3 hoppa högt räcke och kombination <3 

duktig hund <3 sen kom pappa hem och han hoppade också med nelly det var så himla himla roligt <3 det är inte OFTA !! Love u fader <3

sen åt vi middag och nu ligger vi i soffan och mysar <3

super trött nu <3

Stora kramar och pussar 

Vickan <3 <333 <3  

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards