Forehorses

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 10 april 2012 19:07

Hej! Idag har jag varit på stan med Evelina :). Jag köpte Mascara, ögonbrynspenna och 2 Nivea krämer. Och sen så drack vi milkshake på Mc donalds :D, gott! Efter det så åkte vi bussen hem och vi åt lunch och tog kort o så.. sen åkte jag,Eve och mamma till stallet och kolla på fölet och hälsa på Zolito <3.

Jag skulle ha ridit med Elin idag men jag är förkyld så jag lät han vila :-).


Imorgon så ska jag släppa Zolito i ridhuset på förmiddan! Och på eftermiddan kommer Filippa hit och stannar här tills på söndag :) superkul kommer det att bli! Får se om jag kommer blogga något, men det kommer säkert massa kort nån av dagarna    ..

Filippa :

     

Kram Alva.


Av Victoria Elin och Alva - 10 april 2012 10:45

Hej!

förlåt att jag inte bloggat på typ hundra år! 

jag har haft så sjukt mycket att göra :/ vi är i gnisvärd och inte bästa motagningen :/

aja kan berätta om tävlingar som varit och lite sånt :) 

tävlingen förra väckan var det hopptävling på wsbyridklubb samma som alva :)

det gick väldigt bra ! först så tävla jag laguna i 80 cm ! kom till omhoppning men ett nerslag:) det gick på idialtid :)

film:

sedan var det mr best ! Davy och jag i 90 cm lätt c :) det blev seger :D etta plats ! <3

film:

ärvarvsendan hoppade jag 1m med Davy och fick fyra fel :P hade alldeles för kort galopp :/                  film:            det var lördagen :

       


söndag: dressyr :)

på söndagen var det dressyr tävling i lätt c och lätt b :) vinst i lätt c och i lätt b var det cleround för förfå anmälda :) fick rosett där med :) lätt c fick jag 65,55 :) lätt b fick jag 62,nått :P :D superglad jag har världens bästa vackraste sötaste han har allt min häst! det är därför han är bäst! han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3 <3 <3 <3 <3 <3

film lätt c:

ärvarv:

film ätt b:


   


 det skulle varit tävling ute i hoburgens ridklubb men det var ju hämskt väder i lördags ! så vi ville inte riskera Davys liv för vi hade bara sommar däck :( aja ! det kommer fler som i hälgen blir det dressyr vid hemse ortens ridklubb :D ska bli döö kul! <3

det är inte säkert att jag kommer hinna blogga så mycket så ni år kolla på dom andras inlägg istället! <3

film när familjen galopperar <333 :

KRAM Vickan <3 följ mig jäna mig på instragram vickanodavy <3

 































Av Victoria Elin och Alva - 10 april 2012 09:48

 Hej Följ mig på instagram ( alla som vill och har det ) Jag heter elin99   

Jag kommer att blogga mer i senare idag   


Kram Elin

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards