Forehorses

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Victoria Elin och Alva - 1 april 2012 20:03

Hej!  Idag har jag ridit med Elin både i ridhuset och ute i skogen! Vi red barbacka, och efter en liten stund inne i ridhuset så bytte vi hästar en stund :D. Det kändes annorlunda att rida Madicken, och när vi skulle börja trava så studsade hon :D haha! Jag tog 2 fina bilder på Zolito <3 dom kommer jag säkert ladda upp på bloggen imorgon!


Här är filmen från när Zolito och jag tävlade LD (70 cm) igår.

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 1 april 2012 18:27


 Hej! Har fått några frågor om varför jag inte har skivit så mycket , Svaret är att jag inte har hunnit att blogga eller skrivit så mycket och jag ber om ursäkt för det  Det är jätte roligt att få frågor    Jag ska bli mycket bättre på att blogga och skriva längre . I alla fall har jag ridit babacka med Alva   Vi red lite i ridhuset sen red vi i skogen det va så MYSIGT!!! Nästa gång ska vi rida till follinboskogen och ha picknick med hästarna ( vi ska ha sadel såklart då ) längtar värkligen till dess. Just nu ska jag se PONNYAKUTEN med mamma och pappa ( viggen och jasen såklart )   I morgon ska jag gå i skolan ( Blää) Sen ska jag nog vara med Moa O (yay) På Tisdag ska vi ha SO prov ( Snark)  Men nu måste jag sluta    Men glöm inte veckans Ponnyakuten kl 19.00 på barnkanalen     

                                          




Kram Elin   

Av Victoria Elin och Alva - 1 april 2012 10:25

Hej ! Jag sitter i vår soffa i sommarstugan och hör Nicki Minja

" Starship" ( min idol )

I alla fall ska jag snart åka hem ska få skjuss av min Faster eller Farfar   Så ska jag åka till stallet sen och så ska jag och Madicken  rida med Alva och Zolle i skogen    

Jag bloggar nog senare denna dag ! <3

Kanske kommer bilder ´vem vet  



Kram Elin  

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards