Forehorses

Alla inlägg under mars 2012

Av Victoria Elin och Alva - 17 mars 2012 13:09

Hejsan! Nu har jag kommit hem från stallet, jag red ut idag med Sofie V,Freja,Kira,Anna W och Ella W :). Vi travade väldigt mycket och galloperade bara lite för Zolle blev rädd för en fågel och började slängtrava  . Men jag tänkte visa hur min och Zolitos outfit var idag! 

Snygg outfit tkr jag! :)

   

Och här under ser ni hur huvan ser ut framifrån ;) :

 
     
  Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 17 mars 2012 09:12

Hej ! Idag är det lördag och det är städ dag   Sen ska jag mamma och Zandra ( Viggen och Jasen ) åka till våran sommarstuga och så ska vi sova över natten ! Jag har inget mer att säga hejdå ! <3 



Kram Elin  

<3

Av Victoria Elin och Alva - 16 mars 2012 18:14

Underbart väder det är! Ska rida ut på en långritt imorgon :) ska bli kuuul!

Men iaf så fick Zolito springa lös i ridhuset idag, han tyckte att det var kul! Jag red barbacka en stund och jag tränade på skänkelvikningar ,bra gallopfattningar (inte så bra på det när jag rider barbacka) och öka trav, skänkelvikningarna gick super bra, gallopfattningarna gick sådär, och ökade traven gick super bra!

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE :)

        

Kram Alva.         

Av Victoria Elin och Alva - 15 mars 2012 22:27

Grattis till veckans låttade ryttare! <3


ida H och Edgar <3


Alva B och Mango! <3




Amanda L och Jojjan ! <3



Nora L och Eva <33333 




ni alla som var med i låtteriet är värdens finaste ryttare med ! <33 


Kram en av dom tre muskitörerna Vickan <3 

Av Victoria Elin och Alva - 15 mars 2012 11:11

Hej :) Just nu är jag i skolan och har Lunch.. efter lunchen har vi NO, tjejsnack och sen har jag slöjd (ska fortsätta på schabraket) :) <3. Får se om jag hinner skriva nåt efter skolan (har 3 läxor till imorn..)

   

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 14 mars 2012 15:30

Hej! Idag har jag varit i skolan och det var urtrist! Ush, kan det inte bli lov snart? Men just nu så lyssnar jag på musik 


Igår var det hoppning och jag tycker att det gick superduper bra! I början så fick vi släppa stigbyglarna och gallopera på en volt och hoppa över 3 upphöjda cavalettibommar, och det jätte bra! Zolito lyssnade bra på mig och hade ett jätte bra tempo. Efter det fick vi börja hoppa en liten bana, först skulle vi trava över 3 cavaletti bommar (nr 1 på bilden), fatta gallop och hoppa över 4 studs hinder (nr 2 på bilden). Sen mot dom 3 upphöjda cavaletti bommarna i gallop (nr 3 på bilden). Och efter det så hoppade vi denhär banan :) jag hoppade den på 70-80 cm

 

Kram / Alva

Av Victoria Elin och Alva - 13 mars 2012 20:50

Hej Elin här   Jag har haft en jättebra födelsedag idag "min" klass spelade fotboll på rasterna och det var tjejerna mot killarna det var såå roligt och alla hade kul    Vi ska spela i morgon me ! I alla fall hade vi brandövning idag och min kompis hade panik och skrek DET BRINNER hahah men det var falsk hah igentligen skulle inte vi (6:an) vara med för lågstadiet skulle ha det för vi hade det i höstas haha . sen cyklade jag till stallet och red barbacka på Madicken ! :) kommer bilder någon annan dag på vad jag fått och från födelsedags ridningen 




Kram Elin    

Av Victoria Elin och Alva - 13 mars 2012 07:09

Hej idag fyller jag 13 år   Idag ska jag gå i skolan och det ska bli tråkigt :( Sen efter skolan ska  jag till stallet  och rida   Jag ska skynda mig dit så ska jag se hur långt tid det tar att rida och allt för jag ska kanske byta grupp till tisdagar ( på ridskolan )och få ska jag rida på madicken  innan sen ridskolan   fattar ni någonting ? hah men jag tar kort så lägger jag ut dom sen   







Kram Elin <3

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards