Forehorses

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Victoria Elin och Alva - 24 mars 2012 17:33

Hej! Idag red jag och Victoria barbacka i follingboskogen. Vi hade det jätte kul :D! Vi travade i vattnet vid kalkbrottet :). Och sen hoppade vi lite och hade skritttävling :D, om hästen börjar trava så måste man stå still i 3 sek, och den som kommer först till nåt ställe vinner :D Davy och Zolle skrittade jätte fort   men.. Victoria och Davy vann, grattis :D haha!

 Imorgon är det cavalettiträning :) hoppas att det kommer gå bra!

Kram Alva.

Av Victoria Elin och Alva - 24 mars 2012 14:12

Hej   Idag är det lördag och jag har en slappar   dag sitter ute med Viggen och Jasen i solen   Det är så varmt och mysigt ( kommer bilder ) Jag ska nog hitta någon kompis som vill följa med mig till Zoo Maket för jag ska köpa en sak till viggen och jasen      Jag hör på lite musik just nu   I kväll ska jag mamma Viggen och Jasen ha en "mys" kväll för Zandra ska till någon kompis och pappa är i stockholm och jobbar    Jag komer att göra en "Bild BOMB" snart 



Kram Elin  

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards