Forehorses

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Victoria Elin och Alva - 4 mars 2012 22:32

Hej alla! Förlåt att jag inte har varit aktiv på hundra år! Jag har haft så himla mycket att göra :( men jag har faft ett underbart lov :D jag har tävlat i hoppning och det gick halvt bra :) lätt c och b :) första lätt b ;) Sen har jag ridit ridit boowlat ridit hoppat dressyr ridit pogram ridning i lätt b! Det gick jätte bra! Lägger ut film snart! Kramar o mer kramar från Lill skiten Vickan ;) hehe :D då är det den dumma skolan i morgon saknar den INTE! Skit också blää på skola!

Av Victoria Elin och Alva - 4 mars 2012 20:14

Hej alla bloggläsare ! Idag har jag varit i stallet hela dagen typ 

Jag vaknade kvart över 8 och gick och åt frukost sen fixade jag iordning mig och cyklade till stallet för att fläta Madickens man   Det tog ett litet tag sen ringde jag min mamma för vi skulle gå och kolla på Cavalettiträning för Ninna   Ska kanske börja rida på hennes lektioner  med Madicken   Men i alla fall så träffades jag och mamma där och mamma tog många kort på Alva och Zolito   Sen skulle jag rida för mamma och min syster Zandra ville följa med och kolla på och ha med Bobbi ! Så mamma åkte och hämtade Zandra medans jag hämtade Bobbi och Madicken . Först ville dom INTE komma in i alla fall inte Bobbi haha sen tog jag lite gräs och då blev dom som änglar   Hahah :) Men det gick bra sen kom Zandra och mamma ! Zandra och jag borstade Madicken och Bobbi medans mamma tog lite bilder på dom andra hästarna i hagarna . Sen blev zandra klar med Bobbi så dom gick ut och tog jätte gulliga bilder på han   Sen åkte mamma och Zandra hem medans jag mockade   Här kommer några bilder

Alva och Zolito      

     Madicken innan ridning !

   Bobbi innan vi red ut!

Bobbi !

 

Kram Elin   

Av Victoria Elin och Alva - 4 mars 2012 13:49

Yes! Äntligen börjar det bli varmt igen!! Satt nyss på balkongen i t-shirt !

Cavalettilektionen idag gick super bra, mer om lektionen kommer sen! 

/ alva

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards