Forehorses

Alla inlägg den 3 mars 2012

:D

Av Victoria Elin och Alva - 3 mars 2012 21:19

Hej! Idag har jag varit i stallet hela dagen från kl. 8.. puh har vaknat kl 7 varje morgon på lovet (som senast halv 8 kanske) så jag är riktigt trött nu :/. Idag så var det knopp-kurs, jag och Vickan knoppade Zolle och dom blev riktigt lyckade! Kommer kanske en liten bild imorgon! Och efter det så var det programridning, jag fick väldigt bråttom så jag hann bara värma upp i 10 min  ! Zolle har vilat i 2 dagar nu och jag hade sporrar med han blev icke pigg :/ men han gjorde fina halter och ÄNTLIGEN gjorde jag rätt storlek på volterna!   Så jag är NÖJD endå <3!!  

Fy  ***  att skolan börjar på måndag...!!


RÖSTA PÅ SEAN BANAN I MELODIFESTIVALEN!!   


KRAM / ALVA

Av Victoria Elin och Alva - 3 mars 2012 15:42

   Madicken innan vi 2 red ut på en "promenad " i skogen         Madicken när vi har kommit tillbaka    Bobbi behövde bli lite om tysslad   Har tyvärr ingen bild på när han är klar        Just nu efter att ha duschat  


 Bamse Kramar Elin    

Av Victoria Elin och Alva - 3 mars 2012 09:23

Hej ! Idag ska jag till stallet och fixa Madicken lite kanske knoppar manen och flätar svansen sen ska jag rida   Kommer kanske bilder från idag  Just nu äter jag frukost ! Sen ska jag klä på mig ridkläder och så ska mamma lämna mig i stallet för hon ska på stan      I alla fall igår så var Madicken glad/pigg i galoppen så gjorde hon glädje skutt typ hela tiden hahaha ! först var jag ensam i lilla ridhuset sen efter en liten stund kom Amanda och Vendela , I en sväng när jag galoperade då gjorde hon värsta glädjeskuttet så jag höll på att ramla av ahahahah men det var lite kul   Men nu måste jag sluta jag bloggar mer sen !  Dom här skalen har jag skickat efter  



Kram Elin      

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards