Forehorses

Alla inlägg under februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 15 februari 2012 19:50

Tack alla som gav mig presenter igår och grattade mig :)!

 

Ländtäcke med ett Z :)

 

Tjocka vantar som man kan rida me :)

 

Ridstrumpor med Z på :)

 

Benskydd med Z på :)

 

Svart tävlingskavaj :)

 

sjal och nalle :)

 

godis :)

 

Ros :)

 

Blåa jeans :)

 

armband :)

 

presentkort :)

 

tröja :)

 

Chocolate body butter :)


 

Dvd till laptop :)


Kommer kanske mer bilder imorgon!!

:)

Av Victoria Elin och Alva - 15 februari 2012 18:58

tjohej!

FÖRLÅT att jag inte har varigt aktiv på länge! men nu skriver 

jag här igen! :) idag har vi haft prov i engelska ! det gick bättre en vad jag hade tänkt mig!  

igår red jag i ridhuset med Davy! <3 det var ett års jubeleum! asso jag har nu haft han i ett år!

mammis var helt underbar igår på alla   dag! jag fick ett nytt ländtäcke och ett stall täcke! <3

davy gick en salt sten :) <3 snart ska jag se på drssyr på tv :) 


KRAM Vickan med den bästa Davy  


så här ser ländtäcket / skrittäcket ut!

 

Av Victoria Elin och Alva - 15 februari 2012 14:31

Hej !  Just nu är jag på min facebook och snart ska jag och min kompis Daniel göra en snögrotta   Vi är As bra på det hahahah :) I morgon ska jag rida ! Jag ska nog rida ensam för ingen har frågat mig och jag har inte frågat någon heller hahah   Men nu har jag ingenting att säga mer 


P.s  komentera MYCKET nu  


P.ss Fråga MYCKET också   



Kramar Elin       

Av Victoria Elin och Alva - 14 februari 2012 15:15

Shoo idag fyller jag år :D!

Jag har inte öppnat alla mina paket än så jag skriver inte vad jag har fått än :D..

Hinner inte skriva nå mer nu, för jag ska till stallet och ha dressyrlektion! :-)


Puss o Kram!

/ Alva

Av Victoria Elin och Alva - 13 februari 2012 09:38

Shoo! Idag är det mentors dag på skolan så man behövde bara gå på ett möte med läraren i 20 min och sen göra lite uppgifter hemma :) Jag hade möte vid halv 9 ;). Ni får mer uppdatering på bloggen senare idag :-)!!

Imorgon fyller jag år :)! 

   

Älsk dii

Ha de bra / Alva

Av Victoria Elin och Alva - 11 februari 2012 19:58

Idag red jag ut med Victoria , vi hade det så roligt och mysigt! Vi var ute i 1 ½ timme elr mer :)

Här på filmen är vi på ridbanan men vi var ute i skogen också  

/ Alva

Av Victoria Elin och Alva - 10 februari 2012 21:30

BEFORE I DIE



!!!  





KRAM / Alva

Av Victoria Elin och Alva - 10 februari 2012 13:25

 Hej ! Har haft Nationella prov  idag .  Det gick bra lite konstiga ord som man inte förstod först   Sen såg vi någon tråkig film som min sv/bild  om någon gubbe som målade 3d bilder typ :P Sen så åt vi mat det var äkligt     Sen hade vi rast i 30 min och då fick vi vara inne och se Hipp Hipp . Efter rasten såg vi en film om Journey    ( dom som skrev don´t  stop believing ) Den var faktisk ganska bra ! sen slutade vi kvart i 1 JIPPI !!! Nu sitter jag här och har jätte tråkigt   

Det dåligaste är att min iphone 3 är död och ipaden me!!!!!!!!! nu kan inte jag spela Diversion ! och jag orkar inte ladda dom haha är så lat !    Så jag har ingenting att göra ska nog göra en brasa i våran kamin  


Kram Elin      

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards