Forehorses

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 28 februari 2012 21:00

Förlåt för dåligt bloggande på 2 dagar  .. Jag har inte haft tid att skriva! Har varit med Eve idag och igår ;)! Idag så red jag och Elin i ridhuset, jag tränade på att fatta galopp från skritt/halt, det gick bra och Zolito lydde nästan direkt <3  !  Skulle ha löshoppat med min kusin Maya idag, men hon är sjuk  .. (krya på dig maya) <3.  Imorgon så ska jag rida med Sofie V :). Och efter det så åker jag till Stockholm, jag kommer hem på fredag igen men jag tror nog inte att jag kommer blogga igen förns på lördag kanske :)!! Ha det bra!

Bilden här nedanför är tagen idag :) Eve är fotografen :D!

 

KRAM ALVA

Av Victoria Elin och Alva - 28 februari 2012 20:26

Hej ! Hemskt ledsen att jag inte har hunnit skrivit på ett tag   Men jag har haft fullt upp med Madicken just nu jag är i stallet varje dag mins 4-5 timmar. Jag har varit rätt trött på kvällarna nu och jag ska vara i stallet varje dag tills den 8 mars då blir det åter till 3 dagar i veckan   Men jag ska börja blogga så ofta som möjligt   I alla fall så har jag ridigt med Alva idag ! :) Jag och pappa kom och hämtade henne kl halv 2 och sen så åkte vi till stallet och så hämtade Alva Zolito och jag hämtade Madicken ( vi är inte i samma stall men men ) Kl 10 över 2 så träffades jag och Alva i ridhuset och så red vi i 40-50 min sen så red jag hem till "mitt" och hon till "sitt" stall och så fixade jag Madicken sen mockade jag   Det tog ett tag hahah :P Kl halv 5 kom mamma och hämtade mig så åkte jag hem och duscha och äta mat ! Just nu sitter jag och mamma och ser på mot alla odds :)  <3 Men nu måste jag sluta blogga   



Kram Elin   Viggen ligger blant mina ridkläder   hahah  

Jasen ser lite oskyldig ut           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards