Forehorses

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 24 februari 2012 14:00

Hej jag igen (Elin) den här videon är så as grym på slutet har han en "kräftrosa" kavajoch bar kropp under den  och han dansar AS snyggt då vill lära mig den dansen som är på slutet    

Kram Elin

Av Victoria Elin och Alva - 24 februari 2012 13:23

  Hej  Idag har jag varit i skolan och när jag kom dig var det jätte många som var sjuka det var 3 tjejer av 9 st               ( jag Vera och Emma) Vi var jätte några så det var jätte mysigt  

Sen sista timmen översatt jag och Vera några låtar !  I will always love you med whitney houston 

och Enter Sandman med Metallica ! kl 1 slöt vi skolan och nu sitter jag här och skriver och hör på musik   Kl 3 ska jag och Victoria träffas i stallet och fixa lite sen ska vi rida barbacka till ridhuset och så träffar vi Alva där !   Vå rider vi lite barbacka kommer bilder lite senare i kväll (har mobilen med mig ) Sen i kväll ska vi till våran stuga och sova över där . Min syrra Zandra ska inte med så det blir bara mamma,pappa och jag så ska vi äta med min faster och hennes man Jerker !  Metallica

 

Whitney Houston


  Kram Elin

Av Victoria Elin och Alva - 24 februari 2012 09:58

Jag hatar skolan !! F vi har prov i matte idag ! Bläääääääääää....kram Vickan <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards