Forehorses

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 23 februari 2012 22:10

Veckans ryttare blev ::


Ida Hoas & Haldir

Ett underbart fint Par   


 



Amanda Hara & symfoni

fina till sammas! <3


 


Mimmi Westberg & Tyko

känner inte er så bra men ni är så fina till sammans <3





Caroline Strömberg  &   Nelly

Super fint par men känner dig inte så bra ! <3 

110911-327


KRAM Vickan <3

Av Victoria Elin och Alva - 23 februari 2012 17:00

Förlåt att jag inte har skrivit på länge! Har glömt bort att skriva..  . Ska verkligen försöka att blogga mer nu när det är lov snart! I tisdags så var det hopplektion,det gick bra :), Zolito och jag hoppade bana på 70 cm eftersom vi ska tävla clearround på söndag! Men han kändes lite trött då :0 men jag tror att det var för att vi hade hopplektion i söndags och det var rätt ansträngade för honom.men han fick vila igår och ja har inte bestämt mig än om han ska få vila imorgon med:). 

Efter skolan idag så gick jag o Eve på stan och jag köpte ett par rosa mjukisbyxor :D jag testade en jätte snygg bikini också med USA flagga, men det var fel storlek  

   Us swim triangleUs swim brief

Bikinin ^


Kram!

/Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards