Forehorses

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 16 februari 2012 20:00

Hej! Igår och idag var jag hemma för jag hade ont i huvudet och idag hade jag nästan feber.. men nu känns det mycket bättre så jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon :). Efter skolan imorn så ska jag typ direkt till stallet och rida med Maya (min kusin). Kolla in hennes blogg (Klicka där jag skrivit Maya). Vet inte än om vi ska rida inne eller ute :). Ska testa nya ländtäcket på Zolle imorgon!  

 Maya och Charm :) 

   

Puss o Kram!

/ Alva





Av Victoria Elin och Alva - 16 februari 2012 18:15

Hej idag har jag såklart gått i skolan , Sen har jag varit i stallet det var EN vecka sen jag var där

( jag har ju varit sjuk)

Jag tog in Madicken och ryktade henne sen gick red jag till ridhuset sen så red jag i ca 40-50 min  

Hon var jätte duktig i början  

Sen tröttnade hon och ville göra vad hon vill   Men det var bara på slutet hon blev så <3 


LITE BILDER IFRÅN IDAG PÅ BOBBI OCH MADICKEN  Bobbi

Bobbi <3  ( Madicken i bakgrunden)Sötisen<3 Älsklingen<3                Sötnosen  



Kram Elin <3  

Av Victoria Elin och Alva - 16 februari 2012 14:58

här kommer veckans ryttare! <3


Pauline och Molly! <3

ett fint par som jag gillar mycket! 


 



Sofia & Rosete!

ni är ett fint par som jag känner hyfsat mycket!

  


Amanda & Neijlika!

ni är grymt fina till sammans men jag känner inte 

dig så bra! :)


 


Emeline &  Gucci!

såå fin bild! du värkar va en härlig tjej! <3


 


det var veckans ryttar par! Vem kan det bli nästa vecka?? <3


// Vickan <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards