Forehorses

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 8 februari 2012 19:16

Hej !   Idag är det Onsdag . Jag har haft nationella prov idag 2 sv prov på förmiddagen och sen frozen planet på  eftermiddagen   Det gick faktiskt bra jag  kommer nog inte få alla fel i alla fall haha . Vi fick gå hem tidigare idag för alla var typ trötta (alla utom jag) Jag och Amanda skulle rida idag men hon hade ej  slutat skolan än då fixade jag lite med mina ridkläder så dom skulle bli varma och så myste jag med Viggen och Jasen lite sen så cyklade jag till stallet . Efter ett litet tag kom Amanda och vi tog in Lisa och Madicken och rycktade dom lite och sen red vi till ridhuset för att det snöade så mycket . Vi skrittade lite först och pratade lite sen så red vi lite sen efter ett tag ville Madicken inte "träna" mer hon ville inte ens skritta hon stod mitt i vägen och när jag skänklade så spadkade hon tillbaka (knäppis)   jaja alla har ju inte sina bästa dagar eller hur ? När vi skulle rida hem så var det "snöstorm" som tur är att det inte är så långt att rida till stallet :) När vi kom fram var min mamma där och hjälpte mig med lite saker ! Sen tog jag ut Madicken i hagen och lilla Bobbi var som en snögubbe haha ! :) sen åkte mamma och jag hem . Mamma släppte av mig och hämtade min syster Zandra . Sen åt vi mat det var gott ! Nu sitter jag och mamma och ser "Jag borde varit död"  Så spännande !       Madicken 5/2 (i söndags)




Kram Elin

Av Victoria Elin och Alva - 8 februari 2012 15:30

6 dagar kvar.. till min födelsedag  .   

 

Love you!


Puss och Kram!

/ Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards