Forehorses

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 7 februari 2012 20:00

Shoobre! Kom hem från stallet för ett tag sen :) det gick väldigt bra på hoppningen idag! Vi tränade ganska mycket med att ha några bomar framför hindret och trava på dom och gallopera efter. Och sen räknade vi gallopsprång och hoppade liten bana och lite sånt skojigt  . Hinner inte skriva mer för jag har engelska läxa tills imorn  ..

Kram / Alva  

Av Victoria Elin och Alva - 7 februari 2012 19:41

Hej jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag, det är så att vårat internett har varit trasigt så jag har inte kunnat   Men nu är det  bra   Det har inte hänt någontin speciellt har gått i skolan ridigt   Idag har jag varit i skolan ( boring) sen cyklade jag hem och tog på mig mina ridkläder och tog ett äpple , och gav hundarna en kram eller två och så cyklade jag iväg till stallet! När jag kom dit så tog jag in henne och rycktade henne ,sadel och träns på  sen gick vi till ridhuset och så red jag i ca 40-50 minuter. När det var ca 10 minuter kvar så vägrade hon "lyda" mig när jag "skänklade"  sparkade hon tillbaka haha :) jaja . Innan var hon såå duktig    I morgon är det nationella prov ( för alla 6:orna i Sverige  ) Buu orkar inte det !! 2 prov i morgon och 2 på fredag :( Efter ska jag nog rida i stället för på torsdag :) Jag ska nog rida med Amanda då och hennes häst Lisa :)  Just nu sitter jag och min mamma och ser på mot alla odds ! det är faktisk bra  nu har jag nog inget mer att säga men jag ska försöka att blogga i morgon .


P.s alla som ska till sallet i sånt här kallt väder TA PÅ ER MYCKET KLÄDER för annars kommer ni att frysa ihjäl     


Kram Elin  !<3


 

Av Victoria Elin och Alva - 7 februari 2012 16:30

Nu börjar hopplektionen, jag håller på att värma upp Zolle :)!   

Tidsinställt inlägg, hah :D Får se om jag hinner skriva nåt på bloggen efter lektionen!


Gnägg!

/ Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards