Forehorses

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 5 februari 2012 21:12

vanligt måndags schema.

1.skola till 14.00

2.Dressyr för  Katja Berg med Davy

3.Hoppning för Ninna Sjö med Davy

4. göra matte läxa.

5.sova


Schema till i morgon!

1.Skola till 14.00

2.Dressyr för Katja Berg med Davy

3.Hoppning för Ninna Sjö med Laguna

4.Göra matte läxa.

5.sova


asso felet är för en dag! och jag ska göra det !SÅÅ Kul JU!! 


//vickan

Av Victoria Elin och Alva - 5 februari 2012 19:55

 

Zolito <3

Eve och Z

   

Sessan :)


 


   Lägger kanske ut film när Eve o Zolle galloperar imorn


Kram!

/Alva

Av Victoria Elin och Alva - 5 februari 2012 18:24

Heej... 

Gud vad tröt man ska va   nu är jag sur med... det är kalt snö överallt kalt snö böööööö.... jag döör...

men.. nu när jag tänker efter hade vi det ju as roligt i Gnisvärd ! hihih.. jag kan berätta ! Vi hade så roligt i snön! mys pys! vi åkte pulka ner från vår vin skällare! tihi vi är lite galna va  när vi blev trötta gick vi in :) jag gick upp och myste :) mamma pappa städa lite nere. sen gick jag jag och hjälpte dom! nu har vi åkt hem och jag är tröt och sur årkar inget -.-    Men snart ska jag äta och se på PONNYAKUTEN! bästa pogramet någon sin! thihihi!   naj nu får jag sluta skriva och se på bulldog. :) KRAM! 


//Vickan  


Trötta jag...


   

Av Victoria Elin och Alva - 5 februari 2012 18:00

Tja! Idag var det cavalettiträning och det gick så himla bra, jag hade sporrar för första gången.

Såhär var övningen :

 
korta streck är trav och långa är gallop :) och punkten är där övningen är slut. Hehe vackert ritat va? :D
Och i slutet så skulle jag gallopera ensam på stora mitt volten och hoppa hinder "4 och 2" och det gick super! Vi kom på hindret perfekt och han var pigg! Älskar min ponny!  
På eftermiddan så red jag Princess Nova (Sessan) och Eve red Zolle. Det gick bra för oss båda :). Det kändes väääldigt konstigt att rida nån annan än Zolito.. Ni får bilder från dagen senare ikväll tror jag! :-)
Puss o Kram!
/ Alva
Av Victoria Elin och Alva - 5 februari 2012 13:02

Tjohej!! Nu sitter jag i bilen och är på väg till Joda:) jag har hoppat men min heeest;) hästen skutta snyggt <3 hehe vi hoppa i lilla ridhuset. När vi hade hoppat så red mamma och jag ut i skogen. Nu äter Davan sin mumsiga mumsiga mat. Kram Vickan !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards