Forehorses

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 21:22

Tack alla som läser våran blogg, bloggen skapades idag och har redan 4o unika besökare!!   

Puss o godnatt! 

Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 18:15

Idag har jag varit i stallet, red barbacka en liten stund i ridhuset, det var mysigt. Sen åkte jag hem och satt mest vid datorn å så. sen vid 3 åkte vi till Linds för att köpa blommor för vi skulle hem till några som är i samma stall som oss. Det var kul att se hur dom bor! Och nu sitter jag hemma vid datorn och fryser.. ( -14°c ute) igår var det -16,5°c  .

Snart ska jag äta, kyckling nuggets och pommes    . Efter det så ska jag se på Melodifestivalen!


Imorgon


1.Cavalettiträning för Ninna Sjöö kl. 10:00 :)

2.Åka hem och äta lunch

3.Sen åka till stallet igen , Eve o jag ska rida. Jag ska rida Sessan och hon ska rida Zolle :)

4. åka hem igen och sen får jag se vad jag gör :P

Sessan

/ Alva 

Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 16:54


 


//Vickan   

Kolla gärna på http://www.youtube.com/user/peggychop

Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 16:22

Hej! Jag heter Victoria och jag har min häst Davy on the road "Davy". Vi två fyller 12 år det här året! vi är ett lyckligt lottade ! Om jag inte hade träffat min skatt skulle jag va en stor idiot ! tihihi!   Jag och Davy tävlar i Både hoppning och dressyr <3 Min familj består av Mamma Katarina Pappa Johan hundarna Nelly och Peggy Hästarna Davy och Laguna.   Mamma ocj jag går på lekton för Katja Berg på måndagar i dressyr. Sedan rider jag en lektion till på månagar för Ninna Sjö i hoppning ! 

             

Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 15:05

   Jasen<3Viggen<3 


Kram Elin 

 
Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 14:40

Hej !!! Jag heter Elin och jag tar hand om en häst som heter Madicken 3 gånger i veckan jag är 12 år snart 13 jag fyller år den 13  mars. Madicken är 8 år och är ett gotlandsruss + fux . Jag har inte tävlat med henne för att jag har inte haft henne så länge      Jag håller på att lära henne nya saker t.ex att inte rusa upp i galopp                                      ( hon är igentligen travare )  och galopp i volter m.m just nu har hon blivigt mycket bättre på att galoppera i volt och hon rusar inte upp i galopp men det finns mer att lära henne   Jag har 2 hundar som heter Viggen och Jasen   Viggen är 8 och Jasen 6 (men Jasen tror att han är 3 haha ) Nu har jag ej någonting att säga mer Bye   

Av Victoria Elin och Alva - 4 februari 2012 14:14

Halloj! Jag ( Alva ) är en tjej på 13 år blir 14 den 14 februari :D.  Jag har en häst som heter Zolito, han är 15 år och är en svensk ridponny (gotlandsruss + engelskt fullblod) han föddes den 4 juni 1996, är en C ponny och är brun. Han älskar att hoppa men gillar dressyr också. Vi har hoppat 80 cm på lektion som högst. Kanske börjar tävla i 80 cm när jag känner mig helt säker. Men 70 cm hoppar vi utan tvekan :D. Jag fick Zolle den 16 okt 2011 men jag hade varit hans hyrare sen den 25 jan 2011 så jag kände honom väldigt bra innan :). I dressyr har vi tävlat en gång i LC:1 vi fick 55,55% är nöjd med det för att det var första gången vi tävlade i dressyr!

Sen har jag en kanin som heter Kiko han är en dvärgvädur på 5 år :). Och sen så har jag en hund som heter Gila och hon är en Rhodesian ridge back på 3 o ett halvt år :). Jag har ju också en mamma, pappa och 2 halv store bröder.


Har inte så mke mer att berätta , men följ gärna bloggen om

mig & Zolle , Vickan & Davy , Elin & Madicken

  

   



        

Ha de bra!

/ Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Alva och Zolito
Victoria och Davy
Elin och Madicken

Gästbok :)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

är ni ett fan av vår blogg??
 större en det största fanet!
 stort fan
 litet fan
 fan
 bara kollar ibland :P
 hatar den här bloggen den suger gubbar alla 3!
 bästa bloggen jag vet men inte är jag ett fan
 vad är fan?
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards